Idre

På torsdag så åker jag o Tebbe o tjejerna upp till Sthlm...vi ska hem till min mamma. På söndag så e de ju allsvensk premiär...ska bli så otroligt roligt...har längtat massa. Mamma ska få vara barnvakt till skruttorna.
Tebbe åker hem till gbg igen på måndag...på tisdag så kommer Daniel med tåget så då åker jag o möter upp honom på stationen...sen åker vi vidare upp till Uppsala där pappa hämtar upp oss. Vi ska åka till Öregrund o vara där 2 dagar...sen åker vi tillbaka ut till mamma...så kommer min bror Mikael o hans flickvän Hanna ut...ska bli mys.
På påskafton på lördagen så beger vi oss av mot Idre...ska ha semester en vecka...eller vad kan man kalla de...vi ska bo 17 personer + 1 hund i samma lägenhet...hehe. Det blir pappa + agneta...min halvsyster + familj...halvbror + familj...min bror o Hanna...jag, Daniel o tjejerna. Det ska bli så himla härligt o komma iväg. Får hoppas på bra väder.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Ja jävlar snart är det påsk. Hade nästan glömt. Kolla en skitkul bild jag lagt in på min blogg. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback