En dag på vift

Idag väckte tjejerna mig vid kvart i sju...låg kvar i säneg till halv 8. Gick in o satt på datorn o när jag kollade in i sovrummet efter bara en kort stund så hade de små råttorna somnat om hehe. Började göra mig iordning för idag skulle vi ut till mitt jobb o hälsa på. Kom dit vid halv 11 o va kvar till 14.15. Snacka om att barnen på jobbet har koll...de kom ihåg vem som var vem av tjejerna. Dom sjöng o grejja så töserna hade väldigt mysigt...de va på väldigt bra humör :)

När jag sen var på väg hem så ringde Tebbe o undra om jag hade lust att komma ner på stan o hålla henne sällskap en stund...o varför åka hem o sätta sig i lägenheten??? Träffa upp Tebbe o B utanför Hemköp...var tvungen att springa in o köpa lite mat till brudarna...sen satt vi oss på vårt stammisfik i femman...Daniel kom dit efter jobbet.
Åkte hem vid 18 tiden...tjejerna va så trötta efter dagen...de åt vid halv 8 sen decka dom =)

Igår va vi 3 hemma hos Tebbe o Peter o hälsa på...Liv va där åxå...drack lite kaffe o snacka lite skit. Var hemma igen vid halv 8 ungefär. Det var väldigt mysigt <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback