Nationaldagen

Yes idag är det de...Dagen började med att jag blev väckt av telefonen kvart i 10 imorse...det var svärmor som undrade om jag hade lust att följa med ner på stan o shoppa lite...o de tackar man inte nej till =) Gick upp gjorde oss iordning...sen begav sig jag o tjejerna iväg. jag köpte mig ett par byxor, halsband...Tjejerna fick ett par jättesöta sandaler...o lite annat smått o gott.
jag skulle ha gått förbi systemet o handla lite gott, men sen kom jag ju på att det är röd dag...o vilket system har öppet då?? Inget. Vi skulle iväg på middag hos Amanda o Patrik...o tänkte köpa med dricka, men jag hittade en annan fin present ist...som jag hoppas att de gilla...vilket jag tror =) Kom iaf hem från stan vid 15.30 o då va de dags för mat till tjejerna...så de fick sig lite gröt m hallon...mumma. Vid 17 åkte vi iväg igen till middan...o vi fick supergod mat o kladdigt god efterrätt :) Sen så kollade vi självklart på fotbollen, men hur kul va de liksom...dom förlora ju...men vad ska man vänta sig??
Vi var hemma igen vid 01 ungefär då gav vi tjejerna lite mat...sen somnade dom om...satt mig vid datorn för att kolla facebook för dagen...o vad fick jag reda på då? Jo de ska jag tala om...pratade med en kompis (Ikon) föräldrar...ikons dotter Nora döptes idag o sen chockade dom alla som var där...DOM GIFTE SIG <3 Jag blev så glad i hela kroppen...Lille Ikon är en gift kvinna nu....Grattis gumman i massor...så glad för din skull.

Ne nu ska jag hoppa i säng...måste sova lite innan tjejerna känner för att vakna.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Haha! Tack sötnos. Sjukt kul att du facebookar med mina päron sent på natten ( :



Sjukt också att vara gift. Men kul. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback