Full fart

Inatt vaknade Flisan kl 12 o va hur pigg som helst...låg o snacka som bara den...va tvungen att ta upp henne så hon inte skulle väcka syrran...efter en halvtimme gick vi o la oss båda två, men hon ville inte sova så de va bara att ge henne mat så somnade hon direkt. Själv hade jag ställt kl på 7 för jag skulle upp o tvätta, men kom inte upp fören 7.40.
Tjejerna käka lite gröt vid halv 9 sen slappa vi i soffan alla 3. Vid 11.15 kom Christin hit o tog hand om tjejerna medans jag duscha o hämtade tvätten som var i tvättstugan. Sen åkte vi till Tjejernas gammelfarmor o fika lite. När dom somnade en stund gick jag o Christin till huset som vi köpt o knacka på...fick komma in o kolla läget. Det kommer bli så perfekt när vi flyttar dit...så himla mycsigt är de.
Vid 3 tiden åkte vi hem till Christin o Jörgen, Amanda har sovit ca 20 min på hela dagen så hon e övertrött, men vägrar sova. Hon kan bli rätt gnällig om hon vill =)
Vi åkte iaf hem vid halv 8 o dom fick sin välling...Amanda somnade på 2 röda, men Flisan ligger mest o låter hehe, men hon somnar snart hon åxå. Eller inte...Felicia "Vägra sova" Lavebäck hon fick ta o komma upp en stund ist...annars väcker hon syster. Ja så nu sitter vi här o kollar på Talang 2009.

är väl inte riktigt så här man ska se ut när man ska sova...ser lite för pigg ut heheh <3

För övrigt har det varit supertråkigt väder idag...fattar inte hur de kan regna så mycket som de gjort senaste dygnet :(

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback