Fredag igen

Idag skulle egentligen jag o tjejerna åka ut till mitt jobb o hälsa på, men Amanda e inte bra än så vi får ta de nästa vecka ist. Daniel ska iväg o jobba nästa vecka så han åker på månda kväll o kommer väl hem på fredan. Jag ska träffa Liv i nästa vecka...för de skulle vi åxå gjort denna veckan, men de gick inte.
Idag sov vi allihop hur länge som helst...för jag e sämst på att komma i säng på kvällarna...har fastnat för Mahjong. daniel sitter uppe hela nätterna o spelar tv-spel så han går o lägger sig när vi andra går upp.
Idag kom han upp ur sängen kvart i 6...vi käka...har lagt tjejerna...o nu ligger han o sover igen...Visst har vi ett underbart familjeliv? Får hoppas att han får sig ett jobb snart så vi kommer in i rutinerna igen =)

Ne nu ska jag sluta tycka synd om mig själv...för de e de egentligen inte för jag har världens finaste barn som är underbara att tillbringa dagarna med.

Nu sitter jag o tittar på TV...ha de bäst.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback