Vad är det som händer???

Vart kommer all denna snö ifrån?? Nu är det ju inte så att jag inte gillar snö, men den där uppe behöver ju inte överdriva hehe. Eller om jag säger så här...hellre snö än regn o slask, men vad har vi att vänta...när det ska bli +grader.
Aja nog om de...idag slutade jag jobba kl 13...skulle till backaplan o köpa en liten present till en kompis som fått en lite dotter för ett par veckor sen, men när jag kommit fram o parkerat bilen....så har jag självklart glömt kortet hemma så jag fick ögonshoppa ist.
Sen skulle jag hem o när jag skulle svänga upp på gatan så består den av 2 små backar innan man e uppe...inte så jättebranta, men tydligen tillräckligt för knappt komma upp med bilen. I första försöket kom jag halvvägs...fick backa ner igen o ta sats...då kom jag upp. Sen när jag skulle svänga upp till parkeringen så kom jag inte många meter SUCK. Fick köra upp för nästa lilla backa o vända...för att få sats o komma upp till parkeringen.

Kanske inte de mest intressanta inlägget, men jag kan tillägga att tjejerna har haft sin grinigaste dag hitills i sina liv tror jag...fast det va efter att vi kommit in efter att ha varit ute o skottat o åkt lite pulka. =) 
Nu ligger de iaf uppe i sina sängar...Daniel nattar dom o jag bara slappar i soffan. Så himla gött nu när jag sagt att vi får dela på nattningen...älskar den här lilla tiden bara för mig själv ibland ;) (Shhyyyy skvallra inte) 

Imorrn är vi lediga...o vi får se vad som händer...Kanske kommer Sara o Magnus hit med sina twins o hälsar på...eller så kanske jag åker o hälsar på Sofia o hennes lilla nya underverk Nova o självklart lilla goingen Nino åxå. 

Annars i helgen vet jag inte vad vi har planerat, men vi ska nog inte sitta rastlösa.

PussenKramen 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback