Sicken vecka de blev

I söndags va vi ju o kolla på damfotboll, men vi fick åka i helvlek för Felicia va mest hängig o gnällig...När vi kom hem hade hon lite feber.
På måndamorron hade hon 39,5 så de va bara för Daniel att stanna hemma. Idag är det jag som e hemma...Flisan har ingen feber idag, men Amanda hade lite över 38 så de e hennes tur nu. Jag kommer att ha dom hemma resten av veckan bara för att...visserligen är de pigga, men lika bra så att de blir helt friska.
Idag skulle vi egentligen ha åkt in till stan o mött upp Tebbe, men jag kände att de va bäst att tjejerna fick sova ordenligt o de gör de bäst i sin säng.

Måste ju säga att man känner sig lite hesk när de gäller jobbet, men vad ska man göra? Inget går ju före mina små juveler <3<3

Igår kväll va jag o Tebbe på PlainKitchen o kollade på fotboll AIK-HIF...tyvärr torska dom med 3-2, men fan va bra dom spela...de va faktiskt värda att ta poäng i den matchen. Nu är de 5 matcher kvar o jag ska hålla tummarna att de tar poäng så att de håller sig kvar i Allsvenskan.

Ne om man kanske skulle ta o gö nå vettigt här hemma...eller inte...kanske imorrn hehe.
Ikväll blir de Idol o bara slappa i soffan o njuta av mina underbara tjejer.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback