Kräftskiva

Denna veckan har jag varit kass på att skriva i bloggen, men som jag lovar varje gång så ska de bli bättre. Känns inte alls som jag har så mycket tid över nu sen jag började jobba...fast de e väl vad man gör de till. Denna veckan har de nog inte hänt så mycket...i måndags lämnade jag tjejerna på fsk för första gången...kan ju lova att man inte är lika kaxig som man kan vara när man själv säger åt de stackars föräldrarna att bara gå även om de små är lessna. Va nära att ringa o fråga hur de gick, men tänkte sen att de hör av sig om de skulle vara någe.

I tisdags så va de först jobb, sen hem o byta om för att gå iväg på mitt första föräldrarmöte som förälder =) 
Onsdags ringde kl 05.00 sen hämta jag de små efter jobbet. Vi hade en myskväll...Daniel jobbade över o va inte hemma fören vid 20 tiden.
Igår jobbade jag sent...så de va bara att skynda sig hem för att hinna mysa lite med de små innan de va dags för sängen för dom. Vi gick o la dom vid halv 8, men de ville inte sova. Tror nog att de va lite hungriga så de fick komma upp en sväng o käka en macka o kolla lite på idol...sen somnade de gott.

Idag är jag ledig...vi tog en tripp till backaplan...jag köpte mig ett par nya byxor. Äntligen ett par byxor som jag kan ha....alla byxor som jag äger e ett antal storlekar förstora. har räknat ut att jag gått ner 42 kilo sen tjejerna kom ut...sen gick jag ju upp 32 kilo med dom så tro inte att jag bantat som en galning hahah =) 
Fick själv en lite chock idag när jag köpte byxorna...har nog aldrig (vad jag kommer ihåg) haft strl 29 i midjan :) Glatt överaskad blev jag.

Ikväll är de dags för kräftskiva med mina goa arbetskamrater...ska bli riktigt skoj för dom e inte riktigt kloka hehe. Ska ta bussen ut mot Säve vid halv 6...blir upphämtad på vägen av Annelie så jag får skjuts...riktigt gött.
Får nog tänka mig lite för ikväll så jag inte dricker alldeles för mycket vin...för imorrn blir de ingen sovmorgon. Jag o Christin ska ta en sväng till Ullared...ska inhandla lite bra o ha saker till tjejerna tänkte jag...sen gör de ju inget om jag hittar nått till mig själv åxå =)

Ne nu ska ja gö nån nytta här hemma så de inte behöver se ut som sju svåra år ;)

PussenKramen

   Mina små hjärtan <3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback