Kalasdag

Imorse gick jag o tjejerna upp kl 8 ungefär...slängde in en maskin tvätt klädde på oss. Sen gick vi ner o käka frukost...De små väckte Daniel som somna på soffan igår. Vid halv 11 åkte vi ner till backaplan för att inhandla present till faffa Jörgen som fyller år imorrn, men kalas va de idag. Vi firade även Emelie o mig =) Ja de va ju ett tag sen jag fyllde, men de firade jag har haft här nere va 80-talsfesten som Tebbe så snällt fixade :)

Har haft en mycket trevlig dag med god mat o massa bus från de små.
När vi kom hem vid 20 tiden så tog de inte allt för lång stund för Manda o Flisan o somna...trötta som bara den.
Själv sitter jag i soffan nu o funderar starkt på att krypa ner i sängen...är lika trött som alltid hehe. För mig spelar de ingen roll vilken dag i veckan det är...sängen lockar lika mycket kl 21 på en lördag som den gör mitt i veckan när man ska upp o jobba...ja eller man kan ju även säga så här...bara för att det är helg så sover tjejerna inte längre för de =)

Måste ju bara säga att Manda o Flisa är så otroligt goa...man kan ju nästan pussa ihjäl sig på dom. Måste nog ha fått världens mysigaste o finaste barn...Fast jag har en känsla av att alla känner så om sina barn...jag är nog inget undantag hahah.

Jag älskar mina små av hela mitt hjärta...de finns inga ord som räcker till <3<3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback