1 veckas jobb

Nu var de väldigt länge sen jag skrev i min blogg...ska jag va ärlig så har jag inte haft nån ork alls. Jag började jobba igen förra onsdan...o de har varit upp o ner. De e superskoj o jobba, men det har varit mycket barn, inskolningar o sjuk personal. Har supergoa barn på jobbet, men jag kan lova er att herregud va 3årstrotsen inte är så spännande...
-Jag vill inte...
-Kan inte
-NEJ NEJ NEJ
mm mm mm man kan ju få spel för mindre hehe. Sista tiden tyckte jag att de va lite smått jobbigt...tjejerna började bli trotsiga, klättra på väggarna...Ja man märkte helt enkelt att de behövde något annat än att vara hemma med sin mamma, men nu är de semester att komma hem till sina egna barn...bara massa kramar o pussar...eller ja kanske inte bara...visst sjutton kan de va lite griniga o så, men inte alls på samma "jobbiga" sätt.

Mån o tis denna veckan jobbade vi 1 kort o massa barn...jag har jobbat över o varit helt slut. Igår ringde jag en av mina vänner som även hon har tvillingar o fråga om hon hade lust att hoppa in o jobba...vilket hon gjorde o de tackar jag henne otroligt mycket för...Tack Sara.

Imorrn är jag iaf ledig o då ska ja umgås med mina goa vänner Annika o Sofia o så lilla gosiga Nino som inte är så liten längre för han fyller faktiskt 1 år om ca 2 veckor.
Sen i helgen blir de kalas på lörda...vi ska fira tjejernas farfar, mig o min svägerska Emelie.

Ne nu blir de snart sängen för min del...somnar tidigt nu för tiden hehe.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback