Sådan mor....sådan dotter!!!

När Daniel va bortrest så skulle de små busfröna o jag ha lite myskväll...Jag skulle även hålla de vakna en stund för tant Tebbe skulle komma o hälsa på o sova över. Vi hade inte träffats på ett bra tag så tänkte att hon ville gosa lite med de små.
Vid halv 8 så poppade jag lite popcorn som jag tänkte att de skulle få smaska lite på. När de inte va intresserade av att äta mera så va de inget mer med de, men så ser jag att Amanda tittar på mig o står o håller en kärna under näsan...Nehe du tänkte jag o tog den ifrån henne. Räddad i sista sekund TRODDE JAG JA...hon pillar som bara den i näsan så jag tar henne o kollar läget...o visst satt de redan en kärna där inne.
Den lilla skitungen hehe...jag ringer till Daniels föräldrar o dom kommer hit för att hjälpa mig...o strax där efter kom Tebbe.
Då va de bara att packa in mitt lilla popcorn i bilen o åka upp till barnakuten...Flisan stannade hemma o mös med Tebbe.


Så här glad va mitt hjärta även om hon hade ett popcorn i näsan <3

När vi kom upp till akuten så fråga dom ju självklart va de va som va fel...o hur pinsamt tror ni inte att det va o tala om vad hon stoppat i näsan ;)
De tyckte att vi skulle prova "mammakyssen" först...o de va ju spännande. Jag skulle hålla för den andra näsborren o blåsa hårt i hennes mun. Lite obehagligt, men de hade varit rätt tufft om de funkat.
Där efter blev de sugen o hon fick kämpa ett tag innan den kom ut...o jag kan lova er att det va ju inte den minsta kärnan hon hittade.
Amanda va iaf superduktig...trodde hon skulle skrika som en stuken gris, men knappt ett ljud. Sen fick hon ett litet bamseklistermärke...o så stolt hon va över detta.

O med sådan mor, sådan dotter menar jag ju självklart att jag gjorde nå liknade när jag va liten, men jag stoppa upp en pärla ist :)

Ne nu blir det sängen för kl ringer kl 5 imorrn.

PussenKramen....God Natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback