Lilla snigel akta dig...

Lilla snigel akta dig
akta dig akta dig
Lilla snigel akta dig
Annars tar jag dig



Denna lilla sång går varm här hemma...tjejerna har börjat prata o sjunga som bara den. Ja dom fyller ju snart 2 år...hur sjukt e inte de? 23 månader igår.

De blir jobb för mig imorrn...Daniel e hemma imorrn åxå o är krasslig...så då passar jag på =) De blir ju en lång dag...upp kl 5 o har föräldramöte till halv 8. Jag slutar iofs kl 3, men hur långt hinner man om man inte har bil? Typ ingenstans alls...men jag jobbar tills de e dags så har jag lite mer timmar att ta ut när jag ska va ledig veckan innan jul...Ja jag vet att jag är smart ;)

Ne nu blir de lite tv...sen sängen.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback