Fullt ös....medvetslös.

Inatt hade jag en snorig o ögoninflamerad Amanda bredvid mig i sängen...hon vaknade ju ett antal ggr, men de va ändå väldigt mysigt. Fast ska man upp kl 5 så e de ju rätt så trevligt att få sova som en normal människa.
Dagen har varit bra änd...de e nu jag känner att mina ögon inte riktigt vill vara öppna längre...de ska jag alldeles snart göra nått åt...så får vi se hur denna natten blir.

På jobbet va de rätt lugnt med barn...så då får jag, Sara o Sarah massa dumma idéer ist...Vi ska möblera om. Lättare tänkt än gjort, men vi lyckades iaf innan det var dags för mig att bege mig av hemåt.
Vi får se vad vi får för reaktion av våran kollega imorrn...kanske inte så positivt, men vi måste ju iaf pröva o se om det kan bli bättre än det var.

Efter jobbet så tog jag bussen hela vägen in till stan för de va en tripp till Polisen som gällde...hämtade mitt nygjorda pass....Herregud säger jag bara o de ska man ha i 5 år. Aja de syns ju att det är jag iaf.
Sen hoppa jag på 17 bussen till Tuve C för apoteket stod som nästa sak på schemat. Tänkte köpa ögondroppar till min lilla Amanda, men hon som hjälpte mig tyckte inte att det var nödvändigt...de gick minst lika bra med att bara tvätta av de ofta med bara vatten...Har de inte gått över på en vecka så skulle vi gå till läkaren.
Jag e mest orolig att jag ska åka på dennna otrevliga ögonsjukdom, men har säkert tvättat mina händer ett 50-tal ggr sen jag kom hem. Skulle naturligtvis ha köpt handsprit, men jag kom hem med helt andra saker än jag skulle ha. Fast de va iofs saker jag ändå behövde.

Morgondagen kommer bli en låååång dag...börjar egentligen 9, men måste åka så jag e där vid halv 8 ungefär...o så jobbar jag till 17, men sen e jag ledig på fredag så de e gött.

Ne nu ska jag snart borsta mina tänder o krypa ner i sängen o bara hoppas på att natten blir så bra de bara går.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback