Blå himmel o sol...

men det är alldeles för kallt för min smak...längtar till sommaren...fast jag vill inte hoppa över julen. Hmmm dubbelmoral, men så kan det vara ibland.
Igår va de en lång dag o lite rörig åxå för den delen =) Vi knäppte kort på jobbet igår...alla barnen va sååå duktiga o vilka bilder...helt underbara...dessa föräldrar kan inte vara annat än supernöjda =) Sen skulle ju även jag fastna på kort...va kanske inte lika lätt, men de blev helt oki =) E ju dags att byta ut de nuvarande uppsatta kortet i hallen på jobbet...Ser inte riktigt ut som jag =)
Sen efter jobbet va de dags att åka o fixa nytt pass...Daniel o jag ska ta oss en tripp till London nästa helg...kommer kännas helskumt att va borta från de små en hel helg, men har inte så mycket val mer än att klara de =)

Idag har jag haft finbesök av Sofia o lilla Nino...tjejerna har varit grymt trötta hela förmiddan så de har betett sig som två tonåringar...herregud dom har inte ens fyllt 2 hur ska detta sluta???
Nu ligger dom i sängen o jag försöker få dom o sova, men de är inte riktigt inne på samma bana som jag...de tycker nog att de är alldeles för stora för o sova. Själv e jag helt slut så jag håller ju självklart inte med =)

Ikväll blir de Idol o slapp i soffan...morrondagen kanske de blir till att hälsa på en kompis...får se hur vädret ser ut bara. Sönda blir de nån öl o Åtvidaberg-AIK...sista matchen i allsvenskan =( Sen är de ju bara o vänta, vänta o vänta i evigheter på att det ska börja igen.

Igår fick vi hem alla underbart fina kort på de små juvelerna...så himla fina blev dom...nu sitter jag bara o planerar vem som ska få vilket kort...fast jag tror nog att jag har fått till de ganska bra =)

Ne nu ska jag gå upp o kolla om de har somnat...för då blir de till att slappna av o kanske stänga mina blå för en stund ;)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback