Valborg

Lite sent att komma med de nu, men bättre sent än aldrig brukar man ju säga =)
Jag, mamma o tjejerna åkte in till Uppsala på förmiddan...parkerade bilden hos mormor...hälsa på henne lite innan vi tog en promenad in till stan. Mötte upp Hanna vid stationen o sen gick vi vidare till stadsparken där vi träffa Bosse o Kerstin...vi handlade med oss sallad o tjejerna va så söta när de satt med sin sallad som de självklart delade på...efter en stund kom Mikael...han hade jobbat halvdag därför han kom lite senare. Han hade köpt med sig glass o ni ska få se bilderna sen när tjejerna sitter med en varsin stor magnum o moffar som jag aldrig sett dom göra förr hahaha.

Vid 14 tiden va de dags att bege sig hem till Skarpskär igen för grannarna skulle komma över o grilla. Vi va inte hemma fören vid halv 5 ungefär för vi stannade o handlade på vägen åxå o så tar de ju typ en timme o åka från Uppsala.
Grannarsna kom o elden o grillarna tändes...tjejerna käka korv med bröd för första gången o de va smarrigt tydligen...Flisan skulle ha en i varje hand...de kommer bilder på de åxå.

Vi hade jättetrevligt, men f...n va kallt de va ute o regna gjorde de åxå...Vid 12 gick alla hem o då va de bums ner i säng...trötta som en gnu =)

Helgen har de nog inte hänt så mycket förutom att jag va på fotboll i går, men de behöver vi ju inte skriva mer om så .....

Idag körde jag ner mamma till pendeln vid halv 7...jag måste ha bilden idag så de va därför...ska gö en sååå rolig sak idag som jag väntat på så länge...ja jag vet att alla e jätte nyfikna, men kommer berätta senare =)

Ne nu ska ja gö mig iordning o packa tjejerna lilla väska...för när de vaknar är de dags att åka =)

Så vill jag bara säga Grattis till Sara Solid som äntligen fått sin lilla pojke <3

PussenKramen...Ha de bäst alla för de har verkligen jag idag o alla andra dagar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback