Sommar o sol

Me like alot...mera sånt vill vi gärna ha. De e ju synd att de blåser, men kan inte räkna med så mycket annat här i landets blåshål...ja de e Göteborg jag pratar om.
Idag har vi iaf varit ute hela dagen...tjejerna älskar o va ute o de e ju kanon...Vid 10 tiden kom Anna o Alfred förbi o hälsade på...drack lite kaffe o vi hade mysigt o trevligt. Tjejerna o Alfred trivs väldigt bra ihop.

Vid halv 12 va de tvugna att åka hem för alla de små blev trötta så de va bara mat o sängen som gällde. Själv la jag mig ute i solen o hade de gött...lyssna på musik o halvsov i solen.
När tjejerna vakna hoppa vi i vagnen o gick till gammelfarmor Gunnel o hjälpte henne med en sak...sen blev de en tur till affären o jag köpte blommor till krukorna jag fick av Daniels mamma igår.
Så även idag har jag lekt trädgårdsmästare :)


Visst blev de fint? Jag e ju ingen stjärna på de hela, men jag e nöjd över mig själv =)

Så kommer lite bilder på mina sötnosar <3


Nya favvostället på gården

Min fina lilla Felicia <3

Min fina lilla Amanda <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback