Morsdag...

är även min dag nu...eftersom jag är mamma till världens finaste, underbaraste o charmigaste små juveler...ja de e ju självklart Manda o Flisa jag pratar om...jag har fortfarande svårt ibland o se mig som mamma...Ni som vet...kommer man någonsin fatta att man fått de finaste man kan få i livet?

Idag har vi även varit hemma hos Daniels föräldrar o ätit god mat...De va barnvakt inatt så hade inte sett mina fina på 25 timmar...snacka om att man saknar dom...o så e de ju bara så underbart när de kommer fram o kramar o pussar på en. Då känner man sig faktisgt väldigt älskad <3
Jag har ju min mamma så långt borta så kan ju inte fira henne på plats...men hon fick blommor i torsdags av mig...lite tidigt, men vad gör de? =) 

PussenKramen 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback