Grått o trist

Uppe med tuppen...ja iaf kl 8...jag hoppade in i duschen...tjejerna lekte. Sen blev de välling för de små...innan de va dags att bege sig till affären...handlade lite allt möjligt.
Sen blev de apoteket...har bestämt mig nu för att sluta gnaga på naglarna...e ju rätt äckligt om man tänker efter =) Så de blev både nagelförstärkare, nagellacksborttagning, stopp o växt (smakar skit) Hur jag klarade av att bita i min ungdom även med de på fattar jag inte hahah...o så handkräm...nu jäklar. Har jag klarat av att gå ner 39 kilo (gravkilona inräknade) så ska jag väl klara av att bita på naglarna. Håller tummarna för mig själv iaf =)

Nu ligger iaf juvelerna o sover o jag slappar i soffan o väntar på finbesök...Sofia o lilla prinsen Nino kommer o så Annika med sin stora prinsessa Jennifer. Alltid lika mys när de ska komma o hälsa på.
Annars är jag rätt trött om jag ska va ärlig, men lite kaffe o besök så ska nog även de gå över.

Flisan har nu senaste dagarna visat sitt rätt humör o jag kan lova er att de e inte o leka med...arg som ett bi för ingenting. Brukar ju säga att de brås på sin pappa när de e som flummigast, men humöret vet jag inte. Enligt mamma så har jag aldrig varit varit sån argis o inte Daniel heller...så de måste nog va brevbäraren =)

Ne nu ska jag nog ta o piggna till lite för snart dyker dom upp.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback