Dagen började i grått

Imorse vaknade tjejerna än en gång kl 9...vet inte vad som hänt...de skämmer bort mig hehe. Jag gick upp, bytte blöjor o gjorde iordning välling...de fick ligga i min säng o äta. Medans gick jag in o färgade håret...fattar inte hur de kan bli olika färg varje gång fast jag använder samma sort varje gång heheh. Aja nog om de...när vi va klara sär uppe så gick jag o tjejerna ner o åt frukost...lite yoghurt o smörgås...sen bytte vi blöjor o klädde på oss. Christin kom o vi jaga upp Daniel ur sängen o tog bilen till 4H-gården för o kolla på massa djur...de va hästar, getter, kaniner, hönor, tuppar, grisar o ankor. Kycklingarna som tjejerna såg förra gången de va där va inge små gula bollar längre utan de hade blivit små miniatyrhönor hehe så söta. Vi fika lite o sen va de dags att bege sig hem för att skruttorna skulle sussa lite.
När de vakna så gjorde vi iordning lite mat till dom o de fick sitta ute på gården vid sin nya egna lilla bänk med bord...under parrasollet. De såg så sött ut =)

Ja o som topic lyder började dagen i grått, men de va varmt, men sen blev de blå himmel o stor sol...helt underbart...så vi va ute hela dagen tills de va dags att sova igen för de små.
Jörgen kom förbi med lite mat efter han hade slutat jobba...mumma.

Nu i kväll har jag suttit o pysslat lite med Tebbes present som hon ska få...eftersom hon va på rymmen 1 år så kunde hon ju inte få den när hon fyllde =) men nu e den nästan klar...så vi får se om hon kan få den imorgon när vi ska träffas o ta en fika. Äntligen blir de som vanligt...Tebbe, Liv o jag...undrar hur många fikastunder jag o Liv haft de senaste året när vi suttit o beklagat oss på att Tebbe är saknad hahah. Nu måste vi ju hitta nå annat att klaga på ;)

Ne snart dags för sängen igen

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback