BVC

Idag har ju jag jobbat o Daniel tog tjejerna till BVC. De hade gått hur bra som helst...va inte orolig, men jag har ju gjort de annars så visst fundera man lite extra hehe...Mamma som man e.

Amanda vägde 11580g o va 85cm
Felicia vägde 10920g o va 80cm

Amanda drr ifrån både i vikt o längd, men vikten e kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket mer hon äter hehe. Men Daniel bokade även en tid på vårdcentralen för Amanda...ska kolla om hon e glutenallergiker...läkaren idag sa att de fanns vissa syntom på de...o med tanke på hur hennes mage e så e de ju nått som inte stämmer riktigt som de ska. Jag hoppas ju att de inte e så, men skulle va skönt o veta va de kan va annars.

Jag kom hem från jobbet iaf vid 17 tiden o då tog vi på oss skorna o gick ut på gården...Flisan har inte sovit på hela dagen o med de humöret jag berättat om tidigare e de lättare o va ute hehe.
Här kommer lite bilder:


Amanda spanar på flyplan

Felicia ser massa fåglar

Världens finaste tjejer <3<3

Syskonmys ibland rabarberna...Fast nått är de Flisan inte gillar ;)

Mina älsklingar <3<3

Nu ligger de små o sover o jag slappar i soffan...ikväll är de Vampire Diares o kvalet till eurovision som gäller om jag får bestämma, men de vet man aldrig...eller jo jag vet =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback