Resande fot

Ja i fredags åkte jag o tjejerna tåg...vi är nu uppe hos min mamma o hälsar på. Ja ni som läser min blogg vet ju att tjejerna råkat ut för kräksjukan...mina stackars små underbara små liv. När vi åkte iaf så va de relativt pigga...eller Flisan va iaf...Amanda satt mest i mitt knä hela resan. Flisan satt på eget säta o lekte med Liv nästan hela resan =) Tåget upp tog ju nästan 4½ timme så måste ju säga att de va otroligt duktiga...o Clara ska vi inte prata om...vilken duktig tjej :) Båda mina små somnde så de va skönt för dom. När vi kom fram kom mamma o hämta oss...vi åkta till affären o handlade...sen va de hem som gällde...jag va helt slut den dagen för Amanda hade vaknat varannan timme natten innan.

I lördags så va de ju dags för 30 årskalas...va lite kluven på hur jag skulle göra, men vi tog oss dit iaf. Flisan busa o levde på som vanligt...Amanda försöte men va lite slö i kroppen o de e ju kanske inte så konstigt eftersom hon ätit lite halvdåligt ett tag. <men de gick superbra o jag e glad att denna kräksjuka inte höll i sig längre än den gjorde. Tjejerna somnade i en varsin vagn iaf på festen, men de höll sig vakna väldigt länge...de va ju så många o hålla koll på =)
Vi kom hem vid halv 1 o då va de bara att hoppa i säng direkt...

Idag har jag, Flisan o mamma varit ute på promenad o Amanda låg o sov i sin säng o Hasse satt o jobba. De va lite kallt ute, men solen värmde o väl klädda så gick de kanon =) 
Annars idag har de inte varit många knop...jag o tjejerna lär ta de lugnt ett tag tills de blir av med sin eländiga hosta...Vill ju bara att de ska få bli helt friska nu så de blir som vanligt igen.

Ja de va lite av de som hänt hittills...de kommer mera jag lovar =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback