Nu vet jag vad som hände!!!!

Ja jag undrade ju vad de va...Flisan kräktes, men de gick över lika fort. Idag kom Christin förbi efter jobbet o lämnade lite saker hon köpt till tjejerna...vi tala om att vi skulle till Gunnel o käka lunch o fika så hon bestämde sig för att följa med dit. Natta hade lite problem i stan, men kom till slut iaf :)
Gunnel bjöd på smarrig paj o till efterrätt semlor. TTjejerna sprang omkring o busa, men de va inte så sugna på mat, men de va kanske inte så konstigt eftersom de ätit precis innan de somna o så väckte vi dom så de va grymt trötta. När vi ätit klart o skulle fika satt jag med Amanda i knät...o precis när jag hällt i mjölken i kaffet så lägger hon världens kaskadspya...att en så liten kan spy så mycket. Min stackars lilla skrutta =( O en en gång blev jag nervös inför morgondagen =( Hur kul e de o åka tåg med ett kröksjukt barn??? Men jag har bestämt att hon ska va frisk imorrn...så då e hon nog de (håller tummarna)

Till nå annat såååå mycket roligare.
Är de en vanlig dag, ne de e ingen vanlig dag för de e Hannas 30 årsdag HURRA HURRA HURRA...Grattis Hanna =)

Japp imorrn är de dags att åka tåg...ska bli spännande o se hur de går...Wish me luck

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback