Long time ago

Ja nu va de så där länge sen jag skrev igen...har faktiskt inte haft så jättestor lust, men nu ska jag försöka va tillbaka igen =)
Vi är tillbaka i gbg igen nu iaf...vi tog tåget hem i onsdags...skulle egentligen ha åkt hem i tisdags, men de blev en extra dag =) Jag va iaf lite orolig för tågresan, men de släppte ganska fort måste jag säga...tjejerna va såååå otroligt duktiga...15 månader o satt på sätet i 3 timmar...vem hade kunnat tro de? =) De satt även ett gäng killar/karlar eller va man nu kallar dom bakom oss o tjejerna som är väldigt flörtiga av sig charma dom på engång =) De två bakom oss roade tjejerna säkert 2 timmar av 3 om inte mer =) Flisan satt även hos en av dom när jag va tvungen att gå o byta blöja på Amanda...o hon såg sjukt nöjd ut hehe. Fci ganska många kommentarer av folk som gick förbi om hur söta dom e o att de tyckte jag va duktig som åkte med dom själv på tåget =) Då känner man sig lite stolt så Tack så mycket ni vänliga människor =)

När vi kommit hem så kom barnens farmor o faster o hälsade på =) De ville ha sin tvillingdos haha =)

I torsdags så va de dags för jobb igen...de va så underbart roligt...o så e de ju bara så underbart att komma hem till 2 kramiga sötisar. II fredags va de dags för jobb igen...kl ringde kl 5...man va ju lagom trött, men jag hade lagt mig tidigt dagen innan så jag va rätt utvilad iaf =) Nathalee (barnens faster) skulle va barnvakt eftersom Daniel jobbade som vanligt åxå.
Jag skulle ha slutat kl 14, men fick gå kl 13 för de va lugnt på jobbet så jag va hemma strax efter 14...Allt hade gått jättebra o de hade tydligen varit snälla ;) Fast de tvivlade jag inte på iofs =) De hade hunnit med massa saker...badat, promenad sovit o lekt =) Tack Natta du e Guld värd <3

Vid 16 tiden kom Jörgen o Christin hit...de skulle hämta upp oss alla 4 för de skulle ha tjejerna under natten för jag o Natta skulle ut o partaja =) Vi kom hem till dom vid 17 tiden o då åkte jag o Natta till backaplan o kolla om de fanns nå kläder till mig...trötta, hungriga o stressade gick vi runt o inte fan hittade jag nått...eller jo en kjol, men vem går enbart ut i kjol?
Va tillbaka vid 19 tiden o då va de stress kan jag lova...vi skulle ha varit vid Olskrokstorget vid halv 8, men vi kom med bussen kl 20 o de va ju tur att vi hade hunnit ätit iaf så de som väntade på oss kunde börja =)

Vi va 11 st o de va väldigt trevligt faktiskt...hade ju aldrig träffat dessa tjejer innan. Vid 23.45 begav vi oss ner mot avenyn...sen va vi inte hemma fören vid halv 4...de som hände där emellan vet bara vi hahah =) Men så kul vi hade iaf...Natta de får vi göra om =)

Igår va vi allihop på Naturhistoriska museet...Amanda sprang omkring o kolla på så mycket djur hon kunde...hon såg nästan intresserad ut haha...medans Flisan gick o kolla lite här o där, men sen gav upp =) Vi fika sen åkte vi hem igen o käka våfflor =) Kom hem till oss igen vid 20 o då va de dags för de små att knoppa i säng direkt =)

Imorrn är de dags för fotboll GAIS-AIK...så då ska jag o Natta höras mest av alla hahaha...Tack gumman för att du följer med mig =)

Ne nu orkar jag inte mera, men vi höres kanske sen =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback