Idag...

skulle vi egentligen ha åkt ner till backaplan o träffat Sofia o Annika, men självklart har Amanda blivit lite krasslig igen. Hon har 37.9 o egentligen räknas inte de som feber sägs de, men vill ju inte utsätta henne för att kanske få ännu högre...vill ju bara att alla ska må bra nu =( Tycker att mina små varit tillräckligt sjuka faktiskt. Sen har vi inte tid att va sjuka nu...för vi ska ju åka på fredag...o då vill jag ju att de ska va sina vanliga jag, men jag håller tummarna =)

har iaf hunnit med lite nytta idag...tvättat, städat hela nedervåningen =) Känner mig lite duktig iaf...får ta övervåningen sen när de små vaknat.

Imorrn ska jag jobba igen =) Natta ska va barnvakt åt de små en heldag för första gången =) Hoppas verkligen inte att hon avskräcks för hon ska ha dom på torsdag åxå hahah =) Jag är helt övertygad om att de kommer gå hur bra som helst iaf =) Dom tycker nog att det är bra mycket roligare än att behöva vara med mamma dag ut o dag in =)

Ne nu ska jag göra lite roligt...höres väl senare kan jag tänka mig =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback