Händer inte så mycket...

just nu...Idag har de inte hänt nånting...tjejerna sov iaf till 06.50 idag så de går ju sakta men säkert tillbaka till de normala. Jag va dötrött så min stubin va ju lagom kort måste jag säga =( men de går ju snabbt över iaf när man ser de små...man kan ju inte annat än älska dom <3

Jag o tjejerna la oss i soffan o slappa lite vid 8 ungefär, mamma mådde sådär så tyckte hon skulle få sova lite, men hon kom upp strax efter oss.
Amanda o Flisan e ju så trött på morgonen eftersom de sover mindre, men de följde med ner o åt lite frukost innan de va dags att sussa igen.
Flisan har fått nojja på apelsin...så fort hon ser fruktfatet så ska hon ha bara...o Amanda har fått nojja på vindruvor...de nobbar bullar o kakor o älskar frukt...de e ju hur bra som helst =)

De sov mellan 11.15-14.45 o då låg jag bara i soffan o inte gjorde nått...kolla på tv bara...mamma somna =)
När de vakna va de dags att äta lite o efter de tog jag bilden in o handlade lite.
Sen gjorde vi iordning mat...kycklinggryta o ris...Amanda tyckte de va mumma...Flisan åt åxå tills hon bestämde sig för att hon skulle ha apelsin ist =)

Nu ligger de små o sover...vi har ätit glass o kollat på tv...ikväll är de dags för Desperate housewives weeiii.

ne ha de bäst.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S

Hej! Ja det är bedrövligt hur hjälplös man känner sig när man inte kan hjälpa dom små liven mer än man kan! :( usch.. jag hoppas också hon blir helt frisk snart hon förtjänar det :) Hoppas även att min lilla tjej också väljer frukt framför godsaker haha :D Sötnosar där! Hoppas allt är bra med dig o din familj. Kramar

Postat av: Liv

Men när skall du komma hem, min sköna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback