En tripp till Uppsala

Idag fortsatte tjejerna med sin dåliga vana o vakna kl 06...suck...jag e ju så trött då haha. Vi tog in dom i sängen gav dom välling så fick de sitta o leka lite...jag somna, mamma somna, Flisan satt o lekte o Amanda rymde ner på golvet o sprang omkring =) Efter ett tag kom Sotis o la sig i sängen åxå o då kom Amanda tillbaka...Tjejerna gillar Sotis massor o han vill gärna va mitt ibland dom åxå =)

Vid 8 gick jag o mamma upp o tjejerna la vi i deras sänger...de va trötta så tyckte de va bäst att defick sussa lite innan vi skulle åka.
Vid halv 11 ungefär vakna dom o då blev de gröt o sen packa vi in oss i bilen...va i Uppsala vid 12 tiden o då gick vi till svandammen o mata ankorna...ja eller änderna som de tydligen heter =) Tjejerna blev helt till sig när de såg alla fåglar...fast jag undrar vem som hade roligast...jag o mamma eller tjejerna ;)

Efter de gick vi ner på stan o kolla lite i affärerna...köpte mig 2 sjalar o 2 tröjor...tjejerna fick lite kläder o leksaker...som om de inte har nog av de hahah =)
Sen träffa vi min bror en snabbis...han jobbade, men tog sig tid o träffa oss...min bästaste bror <3
Träffa även Kerstin som e min mammas brors fru :)

Efter de gick vi till bilen o åkte till mormor o hälsade på lite =) hon blir alltid lika glad när tjejerna kommer...o jag åxå såklart =) Vid 17 tiden va de dags att bege sig hemåt igen...tjejerna började bli trötta...fast vi va tvugna o stanna o handla, men tjejerna tycker alltid de e lika roligt o få sitta i kundvagnen så de skrattade gott ett tag sen charmar dom ju såklart alla inne i affären haha Såååå söta.

Vi va hemma vid 19...packa upp allt...gjorde klart tjejerna för sängen...gav dom välling..Ja Amanda åt lite idag iaf weiiii.
Nu sitter jag o kollar på Let´s Dace...mamma o Hasse sitter där nere o kollar på På spåret.

Ne nu ska jag kolla läget...bilder kommer senare på tjejerna o händelserna för dagen =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback