En härlig dag

Idag vakna vi vid 8 tiden...skulle gö välling till tjejerna, men insåg när jag kom ner att den va slut så då klädde vi på oss lite o så gick vi ner o åt gröt ist =) Efter den så klädde vi på oss ytterkläderna för att ta en promenad till affären. På vägen stanna vi till hos Daniels mormor o frågade om hon ville följa med  oss...hon skulle bara äta frukost så jag o tjejerna gick in o så väntade vi en lite stund.
Vi gick förbi bibblan o Gunnel lämnade tillbaka lite böcker...sen gick vi in o handlade lite på Willys...efter de gick jag o köpte några påskliljor...kom på idag att jag har ju faktiskt inget påskpynt alls, men fick lite påskris av Gunnel iaf som jag satt i lite lila o rosa fjädrar =)
När vi gick hem så följde vi med Gunnel in o fikade lite åxå innan det var dags för de små att äta lunch =) Vi va hemma vid 12 tiden o då åt dom lite korv sen ner i sängen...somnade vid 13 tiden..Flisan vakna o va lessen vid halv 2...väckte Amanda o somnade själv om. Amanda vägra somna om så de va bara att ta upp henne o jag vet inte vad hon höll på med sen hahaha...Gon satt typ 2 cm från mitt ansikte o fjanta sig...så himla söööt =)

Vid 17 tiden stoppa jag ner dom i badet...de hade sååå mycket mat i hela huvet...plus att Amanda lyckades hugga sig själv med gaffeln i huvet så hon fick ett litet sår...fråga mig inte hur man lyckas med de =)

Nu ligger dom o sussar, men de börjar bli förkylda mina små juveler...vill ju att de ska va friska nu o slippa allt som har med sjukdomar o gö.
Imorrn ska vi iaf ut till jobbet o hälsa på o äta påsklunch..de ska bli mys =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback