Bara några timmar till...

de är dags att gå upp...göra sig i ordning...ladda med lite AIK trubaduren på pendel in till Solna. Herregud vad jag har längtat efter denna stund...Allsvenskan börjar om igen weeeiiii...nu är de massor av härliga matcher framöver...tråkiga e nog de 2 månaders långa uppehållet över sommaren, men men klarar man o vänta från slutet till början så klarar man de åxå.

Jag ka försöka ta mig iväg med 9.45 pendeln imorrn...då borde jag va hos Pelle vid halv 11 kanske eller nått...käka våran AIK frulle...dricka nån öl...bege sig ner till puben...dricka lite öl till...spelamottagningen 12.30...dricka lite mera öl...Sen är de match o 3 poäng. Hoppas bara att det är lika underbart väder som det var idag...strålande sol, men Solen stiger alltid över Råsunda.
Måste knäppa massa bilder så Tebbe o Nelson har känslan av att vara med oss...nu när de tydligen hellre håller till i Thailand ;) Kommer sakna er imorrn tjejer <3

Så måste jag ju bara skriva om min lilla chock i melodifestivelen haha...Ja som man säger VI É ÖVERALLT - AIK tom i melodifestivalen...för vem dyker upp om inte mindre än Mats Rubarth som har lagt fotbollsskorna på hyllan o satsar på sin musikkarriär - Ja han va ju inte med i nått av bidragen, men de gjorde cover på förra årets vinnare =)

Ne nu ska jag gå o sussa så jag är pigg o alert imorrn =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback