Besök av fina...

Tebbe o Liv har vi haft idag...dom kom o drack lite kaffe med oss. Amanda låg fortfarande o sov när de kom, men Flisan lilla stackarn hade precis vaknat, men hade absolut inte sovit klart. Hon satt i mitt knä hur länge som helst o bara mös...vilket va supermysigt, men önskade bara att hon skulle få sova ordentligt. Hon är helt slut om dagarna...tycker så synd om mitt hjärta.
Efter en stund vaknade Amanda o inte heller hon va på sitt bästa humör, men Flisan vaknade till efter ett tag o även Amanda blev som vanligt till slut. Tebbe röjde runt med de små här på golvet så man började undra vem som hade skojigast ahaha. Nedå tjejerna hade superskoj :)

Här kommer några få bilder:


Flisan hänger upp o ner


Hon försöker klättra...Amanda tar de lilla lugna på golvet

Deras älskade hörna...där trivs de allra bäst <3

Imorgon ska jag jobba igen...sista dagen innan sommaren o innan jag börjar på riktigt =)
Daniel ska iväg med Amanda till läkaren vid halv 2 imorrn o Gunnel ska komma o busa med Flisan medans.

Nu är de Medium som gäller sen blir de till att stänga mina blå så jag orkar upp imorrn =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback