9 Juni

Är de en vanlig dag? Ne de e ingen vanlig dag för de e min pappas födelsedag HURRA HURRA HURRA.
Grattis på födelsedagen världens bästa pappa <3

Idag fyller även min kompis Karins tvillingar Hugo o Elliot 2 år...herregud vad tiden går fort.

I natt har tjejerna sovit rätt bra...de vaknade några gånger under kvällen igår, men när jag gick o la mig så blev det lugnt...o så sov de till kl 7 idag weeeiiii.
Morgonen har bestått av packande...för idag åker vi upp i landet o hälsar på familjen...de ska bli så himla mysigt. Även om det inte var så jättelänge sen vi va uppe så känns de som en evighet.
Det är mycket vi ska hinna med under tiden där uppe...de e 70års fest, träffa alla kompisar o barn, midsommar, 50års fest, min 30årsdag (ja nu är det nära) Ja o sen e de massa mer.
Bloggen kommer inte att uppdateras allt för mycket under tiden, men ntt ska jag nog hinna med =)

Ne nu måste jag fixa de sista innan vi måste åka...o så måste jag invänta Tebbe för hon är så snäll o hjälper mig till stationen för jag ska inte ha nån vagn med mig.
Så om 3 timmar bär de av med tåget...så ni kan ju tänka på mig o hålla tummarna att tjejerna är lika duktiga o snälla som de brukar vara <3

Så måste jag bara säga jättegrattis till Anna som fick en liten son igår.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback