Svinkallt...

kan man ju verkligen säga att det är ute...tror inte att några kläder kan hålla värmen nu =( Det är ju inte så att man verkligen längtar till att gå ut. Nääää nu vill vi ha vår...eller iaf jag...tänk va underbart när man bara kan sätta på tjejerna en varsin tröja o ett par skor o gå ut...som det är nu så är de ju ett helt företag innan man kommer ut. Klär på den ena så får den sitta o svettas medans man tar den andra...stackars små.
Aja slut på klagandet...För er som inte vet så har vi snö här nere i gbg, men de mesta består av is....medans jag fick lite bilder av min mamma idag o där har de hur mycket snö som helst...vilket jag gillar bra mycket mer än denna is o blåshåla.

Idag vaknade tjejerna vid halv 9...de va min sovmorgon idag, men Daniel tyckte tydligen att vi skulle byta dag...så de va bara att knata upp ge dom välling...medans hoppa jag inte i duschen. Busa lite o åt lite frulle...sen va de dags för de små att gå o lägga sig o sova igen...så då la jag mig i soffan o bara slappa. När de vaknade igen vid halv 2 ungefär va de dags at byta kläder sen kom barnens farmor o hämta oss o vi åkte o handlade...sen hem till dom o käka middag o kolla på Robinson finalen...hejja Hasse...va ju ganska självklart att Jimmy skulle snubbla på mållinjen om han hamnade mot Hasse. Jag tyckte iofs att Mats skulle vinna, men Hasse funkade åxå =) Så nu är denna lördagsunderhållning slut...får vi ta o hitta någe annat.

när de va dags för oss o åka hem fick vi väcka tjejerna...känner mig alltid lika elak, men de tar de väldigt bra...Flisan vaknar alltid med ett leende även om man väcker henne så de e najs. När vi kom hem la vi dom i sägarna o de somnade om på engång.
Nu sitter jag o Daniel o kollar på boxning...eller han tittar o jag skriver...ska snart hoppa i säng...är rätt trött idag faktiskt.

Imorgon kommer Maria o Kristoffer förbi o hälsar på med sina söta twins Loa o Julia...de blir skoj. DDom är 5 månader yngre än Amanda o Felicia.

Saknar min familj där uppe i landet så jag längtar massa tills vi ska åka upp <3
O vad jag missa att skriva i förra inlägget är att jag saknar Tebbe massa...o kommer sakna henne ännu mera när hon inte är med på premiären, men 3 månader till ska jag väl klara av???

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tebbe

Hjärtat mitt, jag saknar dig såååå mycket också. Men du får sjunga för mig på premiären och i sommar då jävlar blir de matcher.. Älskar dig mitt hjärtegull


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback