Slömåndag

Idag har jag o tjejerna inte gjort speciellt mycket, men de kan va skönt de åxå. När tjejerna sov idag så satt jag mig framför tv´n o datorn, men efter bara en kort stund så slockna allt...STRÖMAVBROTT...hur kul e de...vad gör man när gullungarna sover o man varken har tv eller dator??? Typ nada...la mig på soffan o spela spel på mobilen. Efter 1 timme kom de igång igen så de va ju tur att det inte va allt för lång stund.

Efter vi ätit midda jag o tjejerna så kom Christin (barnens farmor) o hennes ena bror förbi o sa hej. daniels mormor fyller 80 idag så de hade varit där o hjälpt till med all disk efter hennes gäster. Daniel kom hem strax efter...o då gick vi förbi Gunnel en sväng o sa grattis =)
Kl 6 va de dags att gå hem igen för de va sovtajm för de små.

Nu sitter jag o kollar på innebandy på tv´n Sirius-AIK...tjejerna sover o Daniel kollar på film på datorn.
Imorrn ska vi antagligen träffa Liv...de va ju ett tag sen om man sger så, men vi får se...de beror lite på hur hennes Pontus mår, men jag håller tummarna.

Idag har jag även pratat med min Tebbe via Skype...o va jag saknar henne, men hon kommer antagligen i maj o så fort som tiden går är vi snart där =) Puss på dig gumman...så kul o kunna prata med dig...även om tjejerna är hög o lågt samtidigt ;)

På torsag ska jag hoppa in o jobba...ska bli hur skoj som helst...har ju gått hemma i 1½ år nu. fast de känns väl lite sådär o börja kl 7 första gången heheh, men de ska jag väl klara av.


Mina små juveler

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback