Partille

Idag gick vi upp kl halv 8....för kl 9 skulle vi med bussen ner till backaplan för att sedan byta o komma in till centralen. Vi va inne lite tidigt...redan vid 09.20 o tåget mot partille gick kl 09.47,,,så va satt oss på en bänk o vänta o käka lite äpple =) Sen va de åka tåg som gällde...eller ja de handlade om 7 minuter hehe. Vid Partille centrum mötte Sara upp oss med sina supersöta twins Natalie o Tilde...jag har nämnt dom tidigare.
Så traska vi en väldigt kort bit till öppna fsk...tjejerna hade superskoj...de va inget snack om att sova den vanliga tiden...för de lekte på. De va massa folk där o massa söta barn.
När kl va 13 så börja vi tänka på att bege oss, men som sagt tar de ju sin lilla tid att få på alla kläder, men vi lyckades o alla 4 barn fick vi med oss...även om de sprang åt olika håll =) Gick till Allum köpcenter o gick runt tills alla 4 somnat...sen satt vi oss för att äta...Flisan lilla skruttan vakna av att en unge vråla...o kunde självklart inte somna om, men jag tror inte hon mådde dåligt av de för då fick hon ju sitta med o äta lite bröd o massa majs.
Sen gick vi o kolla lite affärer o jag köpte ett par byxor o tröja var till de små juvelerna =)
Vid 15.15 tog vi bussen tillbaka hem igen...o då va de dags för mat.

Vi har nu lagt tjejerna för att sova, men jag hör dom där uppe...busar som vanligt, men e nöjda o glad. 
Flisan har gått omkring massa idag...hon e sååå duktig min lilla skrutta <3

Idag fyller även supergoa Liv år...Jättegrattis till dig gumman <3

Imorrn blir de en dejt med Sofia, lilla Nino o Annika...vet ej vart vi hamnar än...om de blir hemma eller en fika på stan.

SSå måste jag ju bara få berätta att jag har nått mitt första mål i bantningen...är nu nere i min vikt som jag hade innan jag blev gravid weeiiii...så 13 kilo sen i september...duktiga jag ;) så nu ska jag ner lite till.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback