Första dagen på 1½ år

Japp idag ringde kl 05.15...e ju inte precis den tid jag brukar gå, men jag klarade de...o va bra mycket piggare än jag trott. De va dags för jobb...har inte jobbat sen augusti 08...så de skulle bli grymt skoj...Fick ju "mjukstart" o började kl 07.00...men de va helt oki...då slutar man ju lite tidigare så jag han hem o mysa med mina små underbara töser.
Va riktigt kul o komma till jobbet...för alla e så himla goa o tyckte de va jättekul att jag va tillbaka...även om de bara är för ett antal dagar under våren, men iaf =) Måste ju erkänna att jag verkligen kände mig som en vikarie idag...för alla dessa rutiner som man haft har tydligen lagt sig långt bak i huvudet hehe, men jag kom rätt snabbt in i de som tur va.
Avdelningen som jag nu kommer vara på är den för de allra minsta...o dom e ju i ungefär samma ålder som mina små...den yngsta där e 4 månader äldre än tjejerna. När de små först såg mig såg de lite smått skeptiska ut, men de gick fort över...sen fick man massa mysiga kramar o charmiga leenden.
Längtar verkligen massa till att få börja jobba, men jag skulle vilja kunna kombinera de på någe sätt...för de finns ju inget bättre än att få vara med mina små hjärtan hela dagarna.
Iofs så kommer jag ju få va de länge till...för jag börjar inte jobba på riktigt fören nästa termin =)

Tror nog att det kan vara behövligt för Daniel att få vara ensam med tjejerna lite åxå...för de va första gången idag som han va de på riktigt.

Jag har iaf haft en toppendag på jobbet...o så ska vi ju inte tala om hur underbart de va att få komma hem till mina egna små <3 Deras blick när jag kom innanför dörren va ungerfär som...Vart har du varit hela dagen? Så underbart...o sen va de massa mys o underbara kramar man fick...Gud va jag älskar mina ögonstenar <3<3<3

Ne snart är de nog dags för sängen...e lite smått trött, men först blir de lite slappande i soffan.

Imorrn är de födelsedagskalas här hemma...vi ska fira Daniel som fyllde i tisdags...så hans familj o släkt kommer o vi ska bjuda på mat o fika...så imorrn blir de ingen lugn dag om jag ska hinna med så mycket som möjligt innan Daniel kommer hem från jobbet o alla kommer kl 18.


Mina ögonstenar är det finaste jag har <3<3<3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback