Dejt med Liv

Idag åkte jag o tjejerna ner på stan o träffa Liv...de va bra länge sen vi träffades så de va skoj...massa saker som jag har missat =)
Först tog vi en tur ut till Angered...scary, men de gick snabbt o smidigt. Efter de åkte vi in till stan o tog en fika på Åhléns. När vi kom upp så träffa jag på Lisa Emanuelsson...de va hur länge sen som helst jag träffa henne sist. De va jätteskoj =) Lisa o jag spelade innebandy ihop i Storvreta för evigheter sen, men har båda hamnat i gbg =)

Efter vi fikat så gick vi o handlade present till Daniel som fyller år idag...Grattis Grattis ;)
Sen va de dags att åka hem igen för tjejerna skulle käka...o vi va tvugna att handla före. När vi kom hem så va de mat som gällde...sen kom Daniel hem o Christin o Jörgen kom med in en sväng. Sen va de dags för de små att sova...tröttisar idag va dom =)

Imorgon koller Lena förbi med sina tvillingar...de är 1 månad äldre än Amanda o Felicia så de ska bli jätteskoj...har inte träffat dom sen i Augusti...så de va ett tag sen =)

Ne nu ska jag snart kolla på Handboll...Hejja Sverige =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback