Dagen med stort S

Japp idag är det söndag...o hur kul är den dagen egentligen?? Vanligtvis brukar söndagar vara den stora ångestdagen...ja när man jobbar, men för mig är den som vilken vanlig dag som helst...
Veckan som kommer har jag iaf fullt upp...bara massa skojiga saker...så klagar gör jag inte =)
Imorgon ska jag på öppna fsk här i tuve...o de e bara tvillingar...de har tydligen startat de här bara för att de finns väldigt mycket tvillingar i Tuve-Säve...så tänkte bege mig dit
Tisdag ska jag troligtvis med Sara o hennes tvillingar på öppna fsk i Partille...alltid skoj o träffa nya människor =)
Torsdag ska jag jobba igen o de tycker jag ska bli hur kul som helst.

De andra dagarna ska jag hinna med o träffa Sofia o Nino, Annika, Liv o Clara...massa underbara människor.

Imorgon fyller även min underbara mamma år...o helst av allt skulle jag ju vilja vara "hemma" då, men de går ju tyvärr inte.

Om en stund kommer Natta hit o hälsar på...träffade henne en snabbis i fredags på kalaset, men hon saknar tjejerna så mycket så hon kommer förbi idag. Hon åkte till Spanien i början av dec o kom hem igen strax före jul, men då hade vi åkt upp till min familj...o när vi kom hem igen nu i januari så hade hon åkt till Mallorca för att vara borta 3 månader, men kom hem igen i fredags...de va inte som hon tänkt sig.

Ne nu ska ja bara ta de lugnt...tjejerna sover o Daniel sover...de e hans sovmorgon idag. Sen på eftermiddan ska vi gå förbi Daniel mormor o hjälpa henne med en sak.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback