Tillbaka till fredagen

Fredag idag igen...dagarna rinner iväg. Jag vet inte hur man ska hinna med...eller vadå hinna med...jag har ju all tid i världen. Hoppas bara att våren kommer lika snabbt =) Är lite less på denna snö nu...fast iofs e jag glad att vi äntligen har fått en riktig vinter, men allt blir ju helt kaos...man kan ju tro att Sverige aldrig sett snö förut.

Nu är det bara två veckor kvar tills jag ska åka upp till familjen o hälsa på....åh va jag längtar...de ska bli helmysigt.

Just nu ligger tjejerna o sussar o jag kollar lite på tv...man blir ju helt galen av alla dessa serier som man börjar följa när man går hemma...kan ju iofs va jag som e problemet som fastnar lätt hehe.
Ne nu skulle jag vilja börja jobba lite mera, men jag får allt vänta ett tag till...tänk va kul de skulle vara om daniel kunde va hemma kanske 2 dagar i veckan iaf...fast sen när de blir varmt o skönt o man kan va ute så kommer jag nog inte att klaga hahah.

Så måste jag ju bara tala om att jag har snart gått ner alla kilon som jag ska...har bara 1 kvar...sen kanske man kan ta nått till, men nu har jag snart nått mitt mål o gått ner de 17 kilo som jag skulle =) Duktiga jag.

Ne skriver mer ikväll...

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback