Som en vanlig lördag

Japp de har de väl varit idag...förutom att Flisan fortfarande har hög feber...hon hade 39,9 när vi vakna idag. Fast hon har varit väldigt pigg idag o hon har ätit bra iaf se de e skönt. Jag hoppas verkligen att jag slipper tjata om detta snart...förstår om de börjar bli drygt hehe =)

Idag hade Daniel sovmorgon...så imorr är de min tur, men jag kan lova er att jag är den som kommer vakna imorrn när de små vaknar...brukar vara så o så får jag väcka Daniel o sen kan jag inte somna om, men men jag vet ju att jag inte behöver gå upp iaf hehe.

Jag bjöd över Daniels föräldrar på midda idag, men de kunde inte för de skulle vara barnvakt åt tjejernas kusin idag...så de kommer hit imorgon ist...käkar lite o bara tar de lugnt.
Jörgen kom förbi en snabbis idag o hälsa på efter att han hade kört Natta till flygplatsen.
Tjejerna gick o la sig runt halv 7 idag o efter de så gjorde jag iordning paj...mycket smarrigt blev de o vi hade gjort lite mysigt...de blev våran alla <3 dag mys hehe =) Kollade på melodifestivalen o jag säger bara HERRE GUD...vad är de som har hänt? Vad är de för bidrag som får ställa upp???? Hade inte Andreas Jonsson gått vidare idag så skulle jag om jag va han lägga ner min karriär hahah...de fanns inte ens 5 bidrag som va så pass bra att ha chansen att gå vidare till Globen eller andra chansen =) De två som jag trodde va de som gick till globen iaf.
Ska bli spännande o se den finalen hahaha =) De värstga e ju att man sitter ju här vecka efter vecka o glor...o skäms ändå...varför egentligen? Ja du bra fråga.
Efter de kolla vi på film "Surrogates" med Brucan...måste ju säga att det va verkligen inte den bästa filmen jag sett...han gör ju annars rätt bra filmer...tycker jag då iaf.

Nu är de OS som gäller, men snart sängen för man e ju lite trött.

Hoppas att min Flisa inte har nån feber imorrn...Håller tummarna.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback