Party Party

Igår kom vi äntligen iväg till IKEA...tjejerna va hemma med Daniel så jag, Natta, Christin o Gunnel åkte iväg till ikea...hitta massa roligt...eller kanske mer bra o ha saker. Har äntligen köpt förvaringslådor till alla mina saker som bara ligger inslängt i skåpen...NU ska Sara få ordning...lite iaf ;) När vi va klara där åkte vi vidare till Backaplan...Christin skulle köpa nya byxor o medans sprang jag o Natta till Gina o kolla lite kläder...jag hittade en klänning som jag gillade. När vi skulle in o prova kläderna så han vi precis få av oss våra kläder när de kommer o säger -Nu stänger butiken...  De va bara att klä på sig igen o gå o betala.
Sen va de hem o byta om o sätta på sig ett ansikte som gällde för vi skulle hem till Emelie o dricka vin o lite småplock. Vi kom dit vid 19...vi fick skjuts så de va skönt =)
Vi va ganska många där o vi kollade på melodifestivalen...o de va nog bland de sämsta jag sett någonsin...fast min Ola va ju med så de va ju bra o gick ju vidare åxå =)

Vid halv 2 ungefär åkte jag, Sara, Karolina o Johanna ner på stan o gick på Hard Rock...gratis inträde o mycke gratis dricka...lite väl mycket kanske =) men jag hade så himla skoj...sist jag va ut på krogen va på alla <3 dag förra året. När de stängde 4 så mötte jag Natta utanför o vi tog en taxi hem till oss...Gick o la mig på engång..decka snabbt haha. Halv 1 gick jag upp idag o va aååå trött fortfarande, men fick slappa en stund till när tjejerna gick o la sig o sov.
Nu sitter jag i soffan o kollar på tv o man mår väl som man förtjänar =)


Karolina o Sara...2 störtgoa tjejer

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback