OMG allt försvann =(

Jaha då va de bara att börja om igen då...j...vla skit.

Dålig uppdatering- Jag tycker mina vänner är dåliga på att uppdatera sina bloggar =( Jag har 5 bloggar som jag följer + några som jag läser ibland...men jag tycker ni ska skriva mera så jag har någe o läsa ;)

Idag har tjejerna o jag varit ute för första gången på länge...tror vi alla 3 har varit lite less på att sitta inne, men idag tog vi oss ner till backaplan efter tjejerna sovit midda. Jag inhandlade lite kläder till mig själv idag igen på Gina...2 par leggings o en tröja...rätt kul o prova kläder nu när man inte behöver leta efter tält längre =)
När vi va klara där kom Natta o hennes kompis Markus o mötte upp mig. Vi gick in i en djuraffär o kolla lite o tjejerna tyckte de va så roligt...Amanda gick o sa titta till allt o Flisan skratta mest åt alla djuren. Fåglarna, marsvinen o nån råttliknade sak va mest intressant =) De gäller o passa på nu medans de inte kan prata...för sen komer de säkert vilja ha alla möjliga djur. Jag vet ju själv hur jag har varit...har ju haft både hund, hamster, fågel, kanin, fiskar o katt...Det va ju superskoj...första veckan iaf sen va de mest jobbigt med städande av burar o akvarier. Så när jag lessna så gav jag dom till Hasse...o tur va väl de kanske för de finns inget djur som skulle ha ett dåligt liv hos honom. Fast de va ju självklart inte alla djur utan bara kaninerna o katten. Jag käner ingen som är mer djurvän än Hasse =)

Jaja nog tjatat om de...efter de gick jag in o handlade medans dom tog hand om tjejerna...sen gick vi o satt oss på ett fik o gav de små lite mat. Tror inte att tanten på fiket gillar barn...hon stirra inte så trevligt på en när man kom in med vagnen, men vem bryr sig? När vi va klara där åkte vi med Natta hem...o efter ett tag kom Christin o Jörgen hem o vi käka mat...sen va de dags att åka hem för de små skulle sussa...så trötta.
Ni skulle bara se hur mycket de traskar på nu...så underbart att se. De har verkligen två helt olika stilar när de går...Flisan tar små nätta steg, medans Amanda ser mest stel ut o tar bamsekliv...såååå söta <3
Mina små juveler har blivit stora.

Nu är vi hemma iaf o de små änglarna sussar...Daniel spelar Wii o jag bloggar o kollar runt på olika sidor =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback