Ne de blev inget av de

Imorrn blir de inget lek o busland...vi va 4 st med tvillingar som skulle dit, men 2 av oss har fått sjuka barn =( Så tråkigt, men jag hoppas att vi hinner få till en träff innan jag åker uppåt i landet.
Så imorrn bär de nog av till öppna fsk ist...de ska tydligen vara en kladd dag så de ska bli skoj, men nu ska jag ju inte hoppas för mycket...vet ju inte ens om jag kommer ut med vagnen, men jag ska allt gö ett ordentligt försök =)

Idag har vi inte gjort så mycket iaf...har varit otroligt kallt. Daniel mormor kom förbi en sväng o drack kaffe o prata lite...sen har vi mest pysslat här hemma. Jag har tagit bort mitt hår hehe...ja nu är de bara mitt eget kvar...kort blev de iaf, men rätt skönt ändå =)

Ne så denna veckan blir de öf imorrn, dejt med Annika, Sofia o lilla Nino på tis, dejt med Liv o Clara på ons eller fre...o på Tors ska jag jobba igen weeeiii...ja jag fick fullt upp denna veckan åxå, men de e vi värda efter denna sjuka tjejerna haft.

Ne snart blir de sängen så vi orkar upp imorrn...tjejerna sover sen länge, men så jag orkar upp kanske jag ska säga =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback