Min lilla skrutta

Flisan har 40 graders feber idag =( Hon bara är...satt i sin puff idag framför tv´n helt slö...inte så konstigt får jag ju säga. Vill gärna sitta i knä hela tiden...man e inte riktigt van att Flisan bara sitter still hehe =)
Amanda mår bra nu o e pigg o glad, men vill ju åxå ha samma uppmärksamhet...de är i dessa lägen man inte tycker att man räcker till =(

Nu ligger dom o sover iaf...så får se om alvedonen hjälpt någe när hon vaknar. Prata med Daniel iaf o berätta hur de låg till o han kommer hem tidigare från jobbet idag...så då finns de 2 famnar till de små.

Tjejerna blev dåliga förra onsdan så de är 1½ vecka de handlar om nu...är så less på de o jag tycker så synd om mina annars så pigga tjejer.

Ikväll blir de let´s dance o kanske nån film på datorn...ska bara ta de lugnt.

Ha de bäst alla

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback