H...lvetes natt

I morse skulle jag ha sovmorgon, men vetta tusan om man kan kalla detta sovmorgon. Gick o la mig vid halv 1 igår...höll precis på o somna när Flisan vakna o va jättelessen...gick in o satt där en stund...gick o la mig igen o hon skrek...Amanda vakna. Efter en liten stun somna de båda om, men det dröjde inte länge tills hon vakna igen. Sista gången jag va in va kl 5 o då hade hon vaknat ett antal gånge där emellan. Satt hos henne en stund o hon blev lugn, men så fort jag ställde mig upp blev hon lessen...så jag tog med henne in i våran säng o la henne. Hon låg o titta ett tag, men efter en stund somnade mitt lilla hjärta...så vakna hon igen vid 8 tiden så hon fick sova 2½ timme iaf.
Daniel gick upp o jag försökte somna om, men har lite svårt för de måste jag säga...man e ju så van att gå upp med de små. Vid 12 tiden gick jag upp iaf...hade väl sovit lite, men inte så pass att jag kallar de att sova ut.
TTjejerna gick o la sig igen vid halv 1 o då hopp jag in i duschen.

Precis när vi skulle sätta oss o äta frukost så ringde de på dörren...Christin o Jörgen kom förbi...vi drack lite kaffe o satt bara o prata. Sen åkte Daniel o Jörgen o köpte Thaimat...jag är inte så jätteförtjust i de, men de är helt oki =) Sen busa vi lite med tjejerna o snacka. Vid 16 tiden åkte som hem o tjejerna skulle äta lite.

Sen va de bara bus på G...jag passa på att dammsuga hela huset o sen va lite mys med tjejerna igen innan de skulle sova. Nu ligger de o sover o jag hoppas verkligen att lilla Flisan får sova inatt...o jag åxå för den delen.
de är i dessa lägen man inser att man e bortskämd med att få sova annars...tycker synd om alla som har så här varje natt att barnen/barnet vaknar flera gånger.

Nu sitter jag i soffan o bara slappar...får väl se om man hittar nån bra film som man kan titta på innan de e dags att gå o lägga sig igen.

veckan som kommer vet jag inte riktigt vad som händer...skulle väldigt gärna vilja komma ut imorrn till öf, men tror nog att Flisan ska få sig en lugn dag till innan man hittar på någe...så hon blir av med febern ordentligt.
På onsdag ska jag iaf gö någe med svärmor...Daniel ska iväg på konsert på kvällen o Jörgen ska till sthlm så då sa vi gö nånting. På tors e de dags o jobba igen weeiii de ska bli skoj =)
Annars vet jag inte riktigt vad som sker, men jag hoppas att jag ska kunna träffa Annika o Sofia i veckan.

Ha de bäst

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback