Hela helgen

I fredags hände nog inte så mycket...de va en helt vanlig dag...Tjejerna o jag hade en mysig hemmadag...vi byggde koja o hade lite picknick =) Sen va de kvällen o tjejerna sov o vi kollade på OS.

I lördags gick jag o tjejerna upp vid halv 10 ungefär...jag ducha o gjorde mig iordning...sen va de tjejerna som skulle bli klara. Började packa lite inför spadygnet...väckte Daniel.
Vid 12 kom Jörgen o hämtade oss o vi åkte o handlade...tog en fika...sen åkte vi hem till dom.
Vi käkade lite mat o fikade lite innan vi skulle åka iväg.
Tjejerna hade somnat när vi åkte, men jag visste ju att de skulle ha de kanon. De e så himla skönt med tjejerna för de e så himla trygga av sig...man behöver inte vara orolig på någe sätt =)

Vi kom till hotellet vid 16 tiden o både jag o Daniel va helt slut så vi slappa framför OS en timme innan vi tog oss ner o träna =) Tränade 1 timme ungefär...sen solade jag medans Daniel basta...sen böt vi om o la oss i poolerna en stund. Måste ju säga att det va grymt skönt, men jag e nog ingen spamänniska...har lite svårt att slappna av
Vid halv 9 gjorde vi oss iordning för att käka lite...drack lite alkohol...men vid 23 tiden gav vi upp...Jag va helt slut.

I dag gick vi upp vid halv 10 o käkade hotellfrukost...mums, men jag va lite besviken, men de va gott ändå =) Sen skulle vi egentligen ha tränat, men vi hoppade de idag...vi gick ner direkt till spat...fast först solade jag =)
Vid halv 1 orkade jag inte mera...så vi gick upp på rummet o kolla på tv ist =) hehe
Jörgen ringde vid halv 2 o sa att maten va klar där hemma så då packa vi ihop o åkte hem...så kul o se de små va de...måste ju erkänna att man saknar dom grymt mycket när man är ifrån dom.
De va nog första gången som jag va de hehe. Sen att se deras ansikten när man kommer...Underbart <3

Sen va vi kvar där en stund innan de va dags att bege sig hemåt...fast vi släppte av Daniel hemma sen åkte vi vidare med Christin o Natta till Daniel mormor...fikade lite o bara va =)

Tjejerna va så trött idag...så de va jobbigt att försöka hålla de vakna, men jag lyckades....Daniel somna på soffan.

Nu sitter jag i soffan o kollar på hockeyfinalen.

Veckan som kommer har jag fullt upp...så himla roligt ska jag ha hela veckan =) imorrn bär de av till lek o buslandet med några andra tvillingmammor =) Tis ska jag träffa underbara Sofia o Annika...Ons ska ja jobba igen...Natta ska va barnvakt =) Tors jobb...Natta barnvakt...Fre åker jag upp till familjen för ett par veckor =)

Som ni ser blir det en helt underbar vecka =)

PussenKramen



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback