Ge mig tips

Imorse vakna tjejerna vid halv 8...gick upp o skulle byta blöja o ge dom välling. Mina tjejer har varit så otroligt dåliga i magen nu i lite mer än en vecka...börjar lessna rätt hårt på de. Imorse va de ju bara att ta in dom i duschen en o en...byta sängkläder. Sen va de ju ingen idé att lägga dom i sängen igen o ge dom välling...utan vi klädde på oss o gick ner o åt gröt ist.
Sen har jag fått roa dom hela förmiddan...uff vilka gnälliga barn jag har för tillfället...så e man trött själv de gör ju inte saken bättre hehe. Men men vi överlevde alla 3 o nu ligger dom o sover...skulle de få bestämma själva skulle de sova ett antal gånger om dagen, men de funkar ju inte riktigt. Får nog ta o hitta på någe roligt snart...komma iväg till öppna fsk igen...tror tjejerna tycker jag e skittråkig just nu hehe.

Aja idag ska vi iaf iväg o storhandla med svärmor...får se om tjejerna ska följa med eller om Daniel hinner hem från jobbet...har en känsla att han inte gör de för tror att han ska iväg o träna idag.

Som rubriken...Ge mig tips på hur barn blir bra i magen igen :)

Ne nu ska ja glo på tv :)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback