Fredagsmys

Kanske kommer lite tidigt i veckan, men jag pratar inte om nu...utan jag o tjejerna ska ha de på fredag. Daniel ska till sin bror...som ska ha grabbkväll.
Först på dagen ska vi åka med Daniels mamma till IKEA...de som vi egentligen skulle ha gjort idag, men eftersom Amanda e lite krasslig så flytta vi fram de.
På lördag så är de Daniel som får ha lördagsmys med tjejerna för då e de min tur att åka hem till Emelie =) Då är de tjejkväll ist :) Blir lite vin o annat smått o gott.

Ja som idag då har ju Amanda varit lite hängig, men jag måste ju säga att jag är grymt imponerad att barn orkar hålla igång som de gör även om de e sjuka...har jag själv feber så ligger jag döende i sängen o kan inte röra mig.
Tjejerna har gått massa idag...så himla kul...väldans tjat av mig, men jag kan inte rå för de. Finns de nått som kan göra en lyckligare än sina barn??


Flisan med sin charm o Amanda med sitt nya charmiga leende <3<3<3


PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback