En toppendag

Idag när jag vakna så kände jag bara på mig att denna dagen kommer bli kanon...vet inte varför, men jag känner de på mig. Ikväll ska jag dricka vin hemma hos Emelie de ska bli supermysigt. Tjejerna är mycket piggare idag...så skönt...Amanda e lite snorig bara annars tror jag nog att det är lugnt =)

Igårkväll fick jag reda på en sak som hänt än av mina bästa ungdomsvänner...de är helt otroligt vad saker o ting kan hända fort. Som hon sa till mig -Ta vara på tiden du har.
Vi fyller 30 iår o då tycker man inte att såna saker ska få hända =( Kämpa på gumman...du är en otroligt stark människa så jag vet att allt kommer att bli bra.
Bamsekramar från mig o tjejerna.

Ne nu ska jag nog ta tag i lite saker som behövs. Ha de bäst

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback