En mysig dag

Idag vaknade jag till vid 7 tiden o då hörde jag hur tjejerna snackade med varandra inne i rummet...jag somnade om o sen väckte dom mig vid 7.50...då tyckte dom att det var dags för välling =) Sen gick jag o la mig en stund till. Kl 9 hoppade jag in i duschen...sen va de dags att klä på de små. Vi gick ner o käka lite frukost sen va de bara att klä på sig o bege sig till bussen. Vi mötte upp Liv o lilla Clara inne i Nordstan...gick runt lite sen gick vi o satt oss o fika o gav de små lite mat i magen.
Sen kolla vi runt i affärerna...jag skulle hitta lite kläder till mig själv hade jag tänk, men de e ju dömt att misslyckats redan innan...för de som får kläder e Amanda o Felicia =)
Köpte badbyxor till dom...för när vi åker upp till Bro ska jag, Liv o de 3 små gå o bada på badhuset...ska bli skoj för tjejerna har bara badat i Daniels föräldrars pool o de va i somras...ska bli skoj o se hur de reagerar =)

Vid halv 3 ungefär va Liv tvungen att åka hemåt o jag tänkte kolla runt lite till, men bestämde mig för att åka hem ist...stanna till på affären sen ploga mig hem...va nästan svettig när jag va framme hahah =) vissa stllen går de jättebra o gå, men vissa ställen är för jävliga.

När vi kom hem stekte jag lite blodpudding idag igen...Flisan va så söt...hon skulle ge Amanda en bit o den lilla glupska saken tog inte bara maten utan även bet tag i Flisans finger...ont gjorde de såklart...o jag lovar om blickar kunde döda hahaha.
När de ätit klart kom Christin o Natta på besök...sen efter en stund kom Daniel o Jörgen hem åxå.

Nu ligger de små o sover...o de känns lite jobbigt o veta att man inte får pussa på dom fören imorrn kväll =( jag ska jobba imorrn o de tycker jag e sååå roligt, men man vill ju så gärna hinna pussa o krama på dom innan man åker, men de lär inte vakna innan jag måste går.
Men de blir massa mys när jag kommer hem ist <3

Nu blir de slappa framför OS...ha de bäst.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback