Duktiga tjejer

Tjejerna sov till halv 3 idag ungefär...när vi gick ner så gav jag dom lite mellanmål...yoghurt o en smörgår...de fick äta själv för första gången...Det har ju ätit själva förut, men inte nå rinnande hehe. Måste ju säga att jag va lite impad av Flisan...hon doppade skeden o stoppa i mun, medans Amanda satt ner båda händerna o hade sen yoghurt i hela ansiktet, håret mm mm hahaha. Så söta mina små skruttor <3





Sen när de va klara va de bara att stoppa ner dom i badet :) o de brukar ju alltid va skoj, men Amanda va inte riktigt på humör idag, men lite plaskande blev de allt =)




De verkar som dessa badankor är smarriga =)

När de badat färdigt fick vi busa lite...de e ju så trötta tidigt på kvällen...kl 18 va de dags att äta välling o sussa.

Nu sitter jag här i soffan o inväntar Let´s Dance...sen e de ju OS åxå som jag måste se. Får se om de blir lite popcorn som fredagsmys idag...eller om jag fortsätter köra på frysta hallon :)

Ha en underbar fredag alla.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback