Alvedon

Måste bara vara en kanon uppfinning =) När Flisan vakna idag efter att ha sovit midda så va hon jättevarm o bara skaka...stackars <3
Tog av henne kläderna o tog med henne in i duschen...försökte svalka av henne lite...hon försöker verkligen hålla humöret upp min älskling...skrattar, men e helt sänkt.
Hon hade 40,1 i feber...när vi kom ner så fick hon lite alvedon o hon drack vatten...sen skulle Daniel äta en smörgås o de e typ Flisan bästaste så hon fick i sig en halv mjuk macka.
Sen när alvedonen tog så va de full fart...de va så skönt att se. När de skulle gå o lägga sig vid 18.15 så va hon helt slut igen så hon fick lite alvedon till o så välling...Nu sover hon sött o jag hoppas verkligen att hon mår bra imorgon.

Daniel kom hem med en flaska rött vin till mig idag...va inte väntat, men de ska bli gott...ska ta mig ett glas sen o bara vara framför tv´n o Let´s Dance =)

Kram på er alla

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback